Три до пет проценти од децата во училиште се хиперактивни
„Заминавме на преглед ни рекоа дека има аутизам, но подоцна дознавме дека е состојба на АДХД или состојба на нарушување на вниманието или хиперактивно однесување“, ова е исповед на родител, чие дете има АДХД. Три до пет проценти кај децата во училиштата се со оваа состојба, многу почеста е кај момичињата, објаснува професорот по дефектологија Владимир Трајковски. За дефектолозите се уште многу малку се алармира за оваа состојба во училиштата и од страна на родителите, се препишува на состојбата дека едноставно детето е немирно, а тоа не е така. Многу често се испреплетува заедно и со состојбата на аутизам.
Разликата кај оваа состојба и кај аутизмот е што навремените вежби, дури и потребна терапија може да го намали целиот процес на хиперактивност и во натамошниот живот.
Професорот со совет дека во училиштата со стратот на секоја учебна година потребни се стратегии за вработување на стручен кадар за овие деца, бидејќи се оставени на товар на наставниците.