Како да се храните за да спречите дијабетес!

Постојат многу промени во животниот стил што можете да ги направите за да го намалите ризикот од добивање дијабетес тип 2.

На пример, можете да ги намалите додадените шеќери, да внесете повеќе овошје и зеленчук во вашата исхрана, да управувате со стресот, да воспоставите рутина на вежбање…

Сето тоа е важно, но според новите научни докази корисно е да ја преиспитаме сопствената исхрана. Според нив јадењето здрава, растителна исхрана е поврзано со помал ризик од дијабетес тип 2.

Оваа студија која неодамна беше објавена  во списанието на Европската асоцијација за проучување на дијабетес Diabetologia вклучи повеќе од 10.000 луѓе на кои им беа анализирани профилите на метаболитите на гликозата во крвната плазма.

Според неа луѓето кои се придржуваат кон диети кои се базирани на растителна исхрана, имаат значително помали шанси за добивање на болеста.

„Ова е фасцинантна студија која додава повеќе докази во постојано растечката база на податоци за намалување на ризикот од дијабетес тип 2, за сите оние кои практикуваат растителна исхрана. Според Julieanna Hever, MS RD CPT автор на The Choose You Now Diet и водич за растителна исхрана  „Со секоја нова студија, дознаваме повеќе за ефикасноста на диетата базирана на растителна храна и колку таа помага  за да не дојде до дијабетес тип 2, дијагноза што предизвикува огромно страдање кај стотици милиони луѓе ширум светот.

Резултатите од студијата на оние луѓе кои се држеле до здрава растителна исхрана, покажале низок ризик од појава на дијабетес тип 2, во споредба со профилите на оние чија исхрана базирала на нездрава храна.

Иако исхраната со растителна храна има позитивен ефект врз нашето здравје, нутриционистите предупредуваат  дека не можеме толку категорично да ја делиме храната на „здрава“ или „нездрава“. Потребно е исхраната да биде разнолика,  балансирана, базирана на растителна храна, но прилагодена на потребите и животниот стил на секој поединец. Тоа значи дека зависно од енергетските потреби, или емотивната и психолошка остојба понекугаш можеме да си дозволиме и храна која „ја сакаме“. Бидејќи кога сме строги и не си дозволуваме т.н. нездрава храна, тоа подсвесно уште повеќе не потиткнува да ја сакаме и да бараме да ја јадеме. Разноликата храна води кон поголемо задоволство во исхраната, што помага и во намалување на стресот. Бидејки и покрај внимавањето на исхраната, стресот е голем фактор кој придонесува на  за покачување на нивоата на шеќер. Затоа покрај терапијата и правилната исхрана истовремено треба да  практикуваме и природни додатоци во исхраната, кои ги надополнуваат неопходните количини на минерали и витамини, и се докажани и во поддршката за подобра контрола на шеќерот. Дијабетот може да се превенира! Дијабетол Форте од Натура Терапи е едно од природните решенија, кое вреди да се проба!

Одбери Диабетол од Натура Терапи

Диабетол можете да го нарачате онлајн:  Диабетол Форте (naturatherapy.mk)

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена.

Translate »