Business Insider: Тинејџерите се помалку користат Фејсбук

Фејсбук го губи интересот кај тинејџерите, вели една нова студија eMarketer цитирана од Business Insider. Според него, децата на возраст од 12 до 17 години веруваат дека Фејсбук е помалку кул од Instagram и Snapchat.

Студијата беше спроведена во Обединетото Кралство и САД. Таа покажува дека употребата на најголемата социјална мрежа од најмалите се намалува од година во година. Месечните Фејсбук корисници на оваа возраст во Америка ќе паднат на 14,5 милиони, или 3,4 отсто оваа година, објавија авторите. Падот започна во есента 2016 година, кога беше откриен за 1,2%. Т.е., ова е втора година по ред со намалување на употребата на Фејсбук од оваа млада публика.

За Велика Британија сликата е слична. EMarketer не дава точни податоци за изминатата година, но повторно соопштува за пад кај тинејџерите и младите потрошувачи. Месечно, тоа беше 2,8%, додека девојчињата и момчињата од 18 до 24 години – 3,1%.

И покрај тоа што вестите не се добри за Фејсбук, социјалната мрежа е воодушевена од фактот што Инстаграм уште го поседува.

Друга многу популарна мрежа е Snapchat. Се верува дека таа ќе ги надмине и Инстаграм и Фејсбук, по бројот на тинејџери до крајот на 2017 година. И двете платформи беа успешни во оваа демографија. Тие се поврзуваат со визуелна комуникација – фотографии, вели Оскар Орозко, аналитичар на eMarketer.

EMarketer предвидува дека потрошувачката база на Snapchat ќе се зголеми на 25,8% во САД и 20,2% во Велика Британија во 2017 година.

За Instagram, очекувањата се за раст од 23,8% за САД и 34,8% за Велика Британија.

Сепак, Фејсбук останува најголемата социјална мрежа со 2 милијарди месечни корисници ширум светот. Се очекува да оствари значителен профит во тековниот квартал од годината.

Translate »