Милан Стојанов од Publicis Groupe Македонија дел од стручното жири на BalCannes
Милан Стојанов од Публицис е избран за дел од стручното жири на BalCannes, престижен регионален натпревар кој ги слави најдобрите во маркетингот. BalCannes е познат по тоа што ги спојува најдобрите проекти од регионот, со награди кои ги одредува стручно жири составено од претставници од агенции, огласувачи и медиуми.
Оваа година, натпреварот BalCannes ќе содржи креативни проекти кои ќе се борат за почести во 17 категории. Жирито, вклучително и огласувачите и агенциите, ќе оценуваат додека посебно жири од професионални медиуми ќе ја додели специјалната награда „Editor’s Pick“. Овој процес има за цел дел да ги истакне најдобрите проекти од Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија.
Вклучувањето на Милан Стојанов во жирито го истакнува значењето на Publicis во рекламниот пејзаж. Како експерт од оваа агенција, тој ќе има клучна улога во изборот на најдобрите меѓу проектите во регионот, покажувајќи ја просперитетната креативност и иновативноста на маркетингот на Балканот.
Експертите од редовите на агенциите кои ќе ги изберат најдобрите меѓу проектите од целиот регион се: Тоше Арсов (New Moment New Ideas Company Skopje, Македонија), Весна Бегановиќ (Via Media, БиХ), Дарко Боснар (Imago Ogilvy, Хрватска), Давор Брукета (Bruketa&Žinić&Grey, Хрватска), Жаре Керин (Futura DDB, Словенија), Ејуб Кучук (MITA Group, БиХ), Јана Савиќ Растовац (McCann Beograd, Србија), Милан Стојанов (Publicis Groupe Macedonia, Македонија), Јуре Товрљан (Pristop, Словенија) и Иван Живковиќ (Pioniri Communications, Србија).
Двегодишниот квалификациски период ги опфаќа проектите реализирани од 20 август 2021 до 16 ноември 2023 година. На натпреварот можат да се пријават целосни, интегрирани кампањи, или поединечни, единствени делови во рамките на некоја кампања кои претставуваат една идија, и тоа од: Босна и Херцеговина, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија.
Доцниот пријавен рок е продолжен за единаесет дена, до 27.11., и нема повторно да се продолжува. Затоа, не ја пропуштајте можноста да се пријавите со одличните проекти на кои работевте во изминатите две години! Искористете ги перспективите на жиријата од агенциите, огласувачите и професионалните медиуми, докажете дека заслужувате да бидете во друштво на најдобрите и да освоите златни, сребрени и бронзени награди во спектарот на категории на деловни активности.
Сите информации се достапни на официјалната веб-страница www.danikomunikacija.com.